5 Ιουλίου 2011

ένας γατούλης ,μερικά κολίε, ένα τσαντάκι και βραχιολάκια...

  Εδώ βλέπετε τον γατούλη μας τον μπέμπη... πριν απο 1.5 χρόνο περίπου που ήταν μηνών..αχ το γλυκούλι μου...κλέβει την παράσταση και δεν με νοιάζει καθόλου που τα κοσμήματα μου μοιάζουν τόσο ταπεινά και φτωχά δίπλα του...είμαστε πολύ τυχεροί που τον έχουμε είναι τόσο καλός...ακόμη και όταν τον πιάνει το κακό του και θέλει να μας φάει ζωντανούς.... :o χαχαχχαχα

  Το μεταγιόν με το γράμμα Δ( το όνομα του άνδρα μου είναι Δημήτρης) είναι φτιαγμένο με σερνίτ.Τις  χάντρες απο σερνίτ τις τρύπησα με ένα καλαμάκι απο σουβλάκι πριν ψηθούν εννοείται αφού φυσικά  πρώτα τις είχα πλάσει σε μπαλίστες!!  Το σερνίτ που χρησιμοποίησα έγραφε πως δεν είναι τοξικό αλλά έμαθα πως δεν πρέπει να έρχεται το γυμνό δέρμα σε άμεση επαφή με το σερνίτ καθώς  μπορεί να προκαλέσει  δυσάρεστες καταστάσεις όπως ερεθισμούς!!! Τις χάντρες τις  έραψα σε μια κορδέλα με πετονιά.με τον ίδιο τρόπο έκανα και το βραχιολάκι με τις φούξια χάντρες και την πουά κορδέλα.Ανάμεσα στις δύο χάντρες έβαλα την κορδέλα διπλωμένη και πέρασα  τη βελόνα μου μέσα και απο τις 2 μπαλίτσες.

Επίσης στην παραπάνω  φωτογραφία  μπορείτε να δείτε  2 κολιέ που έχω φτιάξει με κορδέλα, κλωστές χοντρές και ένα παλιό μακό (το οποίο  δεν φαίνεται και αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία φτιάχτηκαν τα κολιέ).Έκοψα μια μακριά λουρίδα απο ένα μακό παλιό μου φόρεμα και το στριφογύρισα  μέχρι να γίνει πολύ σφιχτό.Έδεσα τις 2 άκρες της στριφογυρισμένης μακό λουρίδας  :o  με κλωστές χοντρές με τις οποίες μετά την  έντυσα(ναι,την λουρίδα) .Το μακό κατά προτίμηση να είναι μαύρο ώστε αν κάποιο μέρος του δεν καλυφθεί  απο τις κλωστές να μην φαίνεται άσχημο.Εκτός και αν συνδυάζονται τα χρώματά του με τα χρώματα της κλωστής που θα  το τυλίξετε. Στις δύο άκρες του κολιέ έδεσα κορδέλα η οποία αποτελεί και το κούμπωμα του.Με αυτό τον τρόπο έφτιαξα τα παρακάτω κολιέ.....
 Επίσης έχω φτιάξει ένα ακόμη κολιέ με κλωστές,βάτα ,κομματάκια φετρίνας και κορδέλες.Έκοψα τη φετρίνα μου σε μικρά κομματάκια και κατόπιν  τα γέμισα με βάτα και  τα έραψα δίνοντας στο καθένα  σχήμα  μπαλίτσας.Τις μπαλίστες  τις  έραψα επάνω σε ένα απλό κολιέ που είχα φτιάξει με τον τρόπο που σας περιέγραψα νωρίτερα.Γύρω απο τις μπαλίτσες έραψα και διακοσμητικό νήμα(τις  χοντρές κλωστές μου δηλαδή).Το κολιέ με τις μπαλίστες απο φετρίνα(ένα είδος τσόχας)το βλέπετε στην φωτογραφία που ακολουθεί.Υπήρχε βέβαια και στην πρώτη φωτογραφία μαζί με τον μπέμπη αλλά μάλλον δεν το είχατε προσέξει γιατί είπαμε...άλλος τραβάει τα βλέμματα και κλέβει την παράσταση χιχιχιχι!!!!!
      Επίσης έχω μια φωτογραφία απο το 1το τσαντάκι που είχα φτιάξει πριν καιρό και το είχα κάνει δώρο σε μια φίλη  :)

Στην φωτογραφία με τον γατούλη
                         
 υπάρχει και ένα βραχιολάκι που έγινε με σύρμα στο οποίο έραψα βάτα και κατόπιν μια λουρίδα υφάσματος.Η βασική ιδέα για το πως φτιάχνεται είναι ίδια με εκείνη της καρφίτσας που είχα δημιουργήσει με σύρμα και βάτα και βρίσκεται εδώ  http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/06/blog-post_5904.html         

  Πολλά φιλάκια απο τον μπέμπη!!!!!!     Λιώνω...
                           


Freddie Mercury - Living On My Own(1993 Version) 

 

                                   
                                                                          

44 σχόλια:

  1. Μπράβο...τέλειες φωτό...πολύ όμορφα ολα...και ο μπέμπης το μικρό καλλιτεχνάκι!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χιχιχιχι!!!! Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου!!!!! Ναι ο μπέμπης είναι ο βοηθούλης μου ειδικά με τις κλωστές και τα κουβάρια είναι και ο πρώτος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βοηθούλης!!! χεχεχε είστε γλύκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χεχεχεχεχε!!! Εσύ μας γλυκαίνεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα,ο γατούλης όμως είναι αποθέωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ ειναι φανταστικα και τοσο πρωτοτυπα!!!!! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια!!!!! :) Ναι ο γατούλης μας είναι αποθέωση(αντικειμενικά μιλώντας πάντα χεχεχε)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα!Λατρεύω τις γάτες όπως κι εσύ, αυτή τη στιγμή έχω 10 (και η καθεμία ξεχωριστή προσωπικότητα όλες όμως αξιαγάπητες)! Καλώς σε βρήκα Μάγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σε ευχαριστώ πολύ marie!!10 γάτες;;πως τα καταφέρνετε;τις έχεις στο σπίτι ή σε αυλή;; ναι όλες είναι αξιαγάπητες :) εγώ έχω μια στο σπίτι τον μπεμπη μας, 4 έχει η πεθερά μου, 1 έχει η διπλανή μας αλλά όλο στο σπίτι μας τρυπώνει για φαγητό και πολλές (άγνωστος ο αριθμός)βολτάρουν την αυλή και στο μπαλκόνι μας...αφού βλέπω γάτα στο δρόμο και σταματάω.. κουβαλάω και κονσερβάκια μαζί μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεννήσανε 2 θηλυκές οπότε... καταλαβαίνεις! (Τις έχω έξω απ΄το σπίτι αλλά όλο στην πόρτα έρχονται). Δεν μπορούσα να τα δώσω, τα λάτρεψα τα μωρά, τώρα που έχουν ξεπεταχτεί κιόλας... τι να σου λέω! Πολύ γέλιο!!!! Δεν χορταίνω να ασχολούμαι μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μοιάζουν πολύ με τον μπέμπη σου!!! Να μας ζήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. marie καταλαβαίνω πως είναι δύσκολο να τα αποχωριστείς αλλά πρέπει να σκεφτείς το καλύτερο γι αυτά και αν μπορείς να δώσεις κάποια γατάκια σε καλά σπίτια κάνε το να μεγαλώσουν κι αυτά μέσα σε ένα σπιτικό!!! μπορείς να τα δώσεις 2 - 2 για να μη χωριστούν μεταξύ τους.στους δρόμους κυκλοφορούν πολλοί κίνδυνοι προερχόμενοι απο ανθρώπους τέρατα όπως φόλες....έχω κλάψει πολλά γατάκια αδέσποτα εδώ στη γειτονιά εμείς όταν βραδιάζει τα μαζεύουμε μέσα τα γατιά γιατί φοβόμαστε :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. marie μου δεν θέλω να παρεξηγηθώ με την πρόταση που σου έκανα παραπάνω δεν πάω να το παίξω έξυπνη ή τίποτα τέτοιο καμιά σχέση... γιατί αυτό που κάνεις είναι υπέροχο!!! ποιός αναλαμβάνει να φροντίσει 10 γατάκια;;σχεδόν κανείς!!απο αυτό και μόνο συμπεραίνω πως είσαι πολύ καλός και ξεχωριστός άνθρωπος!!! :) απλά μωρέ φοβάμαι πολύ.. με τις φόλες εδώ στη γειτονιά πριν λίγο καιρό έγινε χαμός και αυτοί οι ψυχανώμαλοι τα βράδια τις ρίχνουν ....τον γατούλη μας τον βάζουμε μέσα στο σπίτι όταν βραδιάσει κι αυτός παραπονιέται και δεν καταλαβαίνει..είναι βέβαια για το καλό του....τι να πεις;; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο είναι υπέροχα!!!
    Ο γατούλης σου μου έκλεψε την καρδιά!!!
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!!!!! Ειδικά γι'αυτό που είπες για τον γατούλη μας :) φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλως σε βρηκα..ομορφα πραγματα κ πρωτοτυπα φτιαχνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα κολιεδάκια σου! Μ'αρέσουν πολύ τα χρώματά τους! Το γατουλάκι σου είναι σκέτη γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς βρεθήκαμε Λένα!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!! :)
    Dizzy Button σε ευχαριστώ πολύύύύύ για τα γλυκά σου λόγια!!!! :D
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. hello maya!!! Όλα υπέροχα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Konstantina γειά σου!!!! Σε ευχαριστώ πολύύύύ!!! Έχω πολλά στο μυαλό μου που θέλω να φτιάξω 1τα ο Θεός. Μάζεψα και αρκετά υλικά και περιμένω να περάσει αυτή η ζέστη για να πάρω μπρος... :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχου το μωρε!!!! Τι γλυκας που ειναι ο γατουλης!!!!!! Μου θυμιζει τον ενα γατο μας μικρουλη!!! Απιστευτος!!! Και τα κοσμηματα σου ειναι πολυ ομορφα με φανταστικα χρωματα!!!! Μου αρεσει πολυ αυτο το στυλ στα κοσμηματα!!! Με κλωστες και υφασματα και κορδελες!!! Μπραβο σου,πολυ γουστοζικα!!!
    Καλα να περνας και πολλα φιλακια στον γατσουλη σου!!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω πάθει πλάκα... απο το γατούλη μέχρι τις δημιουργίες σου μια προς μια.... Καλώς σε βρήκα maya μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @mirsini και @Stavi χαίρομαι τόόόόσο πολύ που σας ενθουσίασε ο γατούλης μας!!!! :D Σας ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σας λόγια!!!!! Με ανεβάζετε πολύ κορίτσια!!!! :) ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ;);)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή σου μέρα Maya!
    Με προσκάλεσες και ήρθα, έκανα πολλές βόλτες στο blogoσπιτάκι σου και βρήκα ότι μου είχες υποσχεθεί!! Τούλια και νεράϊδες και κολιέ και τσαντούλες και ένα γατούλη βασιλιά!!! Η αγάπη μου για όλα όσα είδα είναι γνωστή -κυρίως για τα ζώα- πέρασα καλά και θα ξανάρθω. Ως τότε να είσαι καλά και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Table Rouge χαίρομαι που πέρασες καλά κι ελπίζω την επόμενη φορά να περάσεις ακόμη καλύτερα ;) κι εγώ τα λατρεύω τα ζωάκια.....σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!καλό καλοκαίρι!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @PiciFrici καλό καλοκαίρι και σε εσένα :D με καλές ειδήσεις εύχομαι απο εδώ και πέρα για όλους μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή σου μέρα Mαya
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο blog μου, καθώς και για το σχόλιό σου. Ενθουσιάστηκα με τις δημιουργίες σου.Θα τα λέμε. Ως τότε να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ καλημέρα!!! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε!!! Εγώ σε ευχαριστώ πολύ!!! ;D NAI θα τα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς σε βρήκα. Ο Γύζης είναι αγαπημένος μου. Ο πίνακας που χρησιμοποιώ στο προφιλ μου είναι μια δική μου εκδοχή του σκίτσου του που ζωγράφισα με λάδια. Βλέπω με χαρά μου πως σου αρέσει κι εσένα. Να'σαι καλά και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @MARIA VILLIOTI εσύ το ζωγράφισες;;;πωπω!!!έπαθα πλάκα τώρα!!!είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χαίρομαι που σε βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνεις, πολύ ωραία χρώματα, αλλά η τσαντούλα είναι γλύκα!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @aigli σε ευχαριστώ πολύ!!!!έχω τρέλα με το μωβ!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ολα ειναι μαγικα εδω φιλη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χάρηκα και εγώ που σε βρήκα! Πολύ όμορφες δημιουργίες και τραγουδάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ΜΑΓΟΣ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! χαίρομαι που τα βρίσκεις μαγικά !!!!! Σαν μάγος κάτι παραπάνω θα ξέρεις :)

    @Ευτυχία να είσαι καλά!!Επιτέλους διαβάζω σχόλιο για τα τραγουδάκια μου!!! :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. °º✿
    º° ✿✿♥ ° ·. Olá, amiga!
    Passei para conhecer o seu blog...
    É bonito e agradável.
    Amei o seu trabalho muito criativo.
    Você é muito talentosa.
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º✿
    º° ✿✿♥ ° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο γατούλης κούκλος και απίστευτα παιχνιδιάρης
    !!!! Τα κολλιεδάκια σου φαντάζομαι τα θέλει για παιχνίδι!!!! Μπράβο σου πάντως τα έκανες κουκλιά, πολύ όμορφα!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλως σε βρηκα!!!ειναι ολα πολυ πρωτοτυπα αλλα ο γατουλης ολα τα λεφτα!κλεβει την παρασταση!!!!!!!καλο μηνα να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Kiki σε ευχαριστώ!!!Ναι τα θέλει για παιχνίδι και μου έχει χαλάσει κάποια αλλά χαλάλι του είναι σαν ένα μικρό παιδί σε ζαχαροπλαστείο ειδικά μπροστά σε κλωστές και κορδόνια!!μου έχει χαλάσει και 2 νεράιδες καρφίστες φελτ που μου πήραν ώρες να τις φτιάξω..σε ένα λεπτό τις αποκεφάλισε....ας πρόσεχα χχαχχα :O) καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Angie καλώς βρεθήκαμε!!!!ναι...ο γατούλης μας είναι όλα τα λεφτά....αντικειμενικά μιλώντας...χεχεχε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Magia da Inês hola!!!!!thank you very much for visit me!!i just became a member to your beautiful blog ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...