1 Ιουλίου 2011

ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΣΕ ΤΕΛΑΡΟ. Αναφορά στον Μαρκ Σαγκάλ.

         ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ!!!!ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                              
                                         
 Σήμερα ο καλός μου  έχει γενέθλια(33)...!!!!!!!!!Όταν τα είχαμε πρωτοφτιάξει  του είχα κάνει δώρο  ένα πίνακα του Σαγκάλ (όχι τον αυθεντικό αν και πολύ θα το ήθελα χαχαχα!!!).Είχα πάει σε ένα φωτογραφείο  με ένα βιβλίο με έργα του Μαρκ Σαγκάλ  και τους ζήτησα να μου τυπώσουν σε καμβά τον πίνακα που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία
                                               
  Επειδή μου άρεσε πολύ τους ζήτησα να το κάνουν 2 φορές για να τον έχω κι εγώ στο σπίτι μου.Κατόπιν πήγα τους καμβάδες σε ένα μαγαζί και μου τους έκαναν τελάρο.
                                         
Τώρα και οι 2 πίνακες που είχα κάνει πριν 4 χρόνια και κάτι στολίζουν το σπίτι μας :)

 Ο πίνακας που δούλεψα με ντεκουπάζ και ζωγραφική  λέγεται γενέθλια και είναι αυτός εδώ πριν τον πειράξω φυσικά χεχεχεχε!!!
        Έβγαλα λοιπόν μια έγχρωμη φωτοτυπία και την έκανα ντεκουπάζ στον καμβά όπως είχα κάνει και με τον πίνακα του Γύζη .           http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/06/blog-post_3534.html             
                             
  Να και το δικό μου έργο :)
                                       
                                     
  Γύρω απο την εικόνα πέρασα πράσινο που είναι το χρώμα της ελπίδας.Είναι σαν να βλέπουμε το ζευγάρι μέσα απο ένα παράθυρο.Η συγκεκριμένη απόχρωση  μου αρέσει πολύ γιατί  είναι ζωηρή και χαρούμενη .Έχει κάτι απο Mexico!! Σε κάποια σημεία το πράσινο παντζούρι έχει πιο έντονα χρώματα επειδή προσπάθησα  να δώσω την εντύπωση του παλιού και γιατί μου αρέσει να κάνει νερά Άφησα το πράσινο να εισχωρήσει και μέσα στην εικόνα :) είμαι του συμβολισμού...η ελπίδα στη ζωή μας...
  Το ζευγάρι είμαι εγώ κι ο άνδρας μου χιχιχιχι!!! Κάτι έλεγα για συμβολισμό πριν :D Κι επειδή ο Σαγκάλ δεν είχε γατούλη στον συγκεκριμένο πίνακα ζωγράφισα έναν εγώ ..φυσικά δεν είναι απλά ένας  τυχαίος γάτος...είναι ο μπέμπης μας....μπορείτε να τον δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες http://mayasfairytale.blogspot.com/p/blog-page_7358.html (ναι!!!! είμαστε τρελοί μαζί του!!!!)
                                                   
Γιατί απλά δεν γίνεται να λείπει ο μπέμπης μας απο την οικογενειακό πορτρέτο!!!Δεν γίνεται!!!!!  :D
                                         
                                      


 



7 σχόλια:

  1. Ε ναι δε γίνεται!!!χιχι!
    Να τον χαίρεσαι και να είστε πάντα αγαπημένοι!Κι εσύ πάντα γεμάτη όρεξη για τόσο όμορφα δώρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύύύύύύύύ Ειρήνη με το υπέροχο μπλογκ σου!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!Και σε εσένα εύχομαι όλα τα καλά!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τον χαιρεσαι!!!
    και μια εκπληξη!!!ελα απο το μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ pinkdreamer!!!! Αλήθεια;; Έκπληξη;;; :o Τρέχω να δω...... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!! είμαι τόσο χαρούμενη!!! έχει λίγες μέρες που ξεκίνησα να ασχολούμαι πραγματικά με το μπλογκ μου και κερδίζω δώρο απο εσένα;;; μου έκανες το καλύτερο δώρο καλωσορίσματος στη μπλογκογειτονιά σας!!!!!!! και με περιμένει και ένα αριστούργημα σου!!!! δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...