24 Ιουνίου 2011

ΚΑΡΦΙΤΣΑ με σύρμα, βάτα, λωρίδα υφάσματος και φετρίνα






  Παίρνω 1 μέτρο σύρμα όχι πολύ λεπτό και ράβω τη βάτα μου την οποιά έχω κόψει σε λωρίδα 1 μέτρο και μερικά εκατοστά  μήκος και 2εκατοστά πλάτος(βάτα  πουλάνε και σε λωρίδες έτοιμες για να μην παιδευόμαστε ).Τη ράβουμε λοιπόν στο σύρμα......
   Μόλις ράψω τη βάτα ράβω απο πάνω μια λωρίδα  ύφασμα 1 μέτρο και κάτι  μήκος και  2 εκατοστά πλάτος χρησιμοποιώντας κλωστή ίδιας απόχρωση με εκείνης του υφάσματός μου.Προσέχω καλά το ράψιμο μου  στις άκρες του σύρματος επειδή το σύρμα είναι άτιμο πράμα αφού  έχει την τάση να πετάγεται έξω απο το ύφασμα (μη βγάλουμε και κανένα μάτι)!!! :o
 Σε αυτό το σημείο μπορώ το ντυμένο σύρμα μου  να το φορέσω ως κολιέ ή ως βραχιόλι τυλίγοντάς το γύρω απο το χέρι μου ή φορώντας το στο λαιμό( για το λαιμό  θα το κάντε το σαν σαλιγκάρι στις 2 του άκρες και  θα ενώσετε  τις άκρες μεταξύ τους.θα αναρτήσω  φωτογραφίες σύντομα  για να καταλάβετε τι εννοώ ..
  Αν θέλω να κάνω καρφίτσα το ντυμένο σύρμα θα το λυγίσω δίνοντάς του τη μορφή που βλέπετε στις πρώτες 2  φωτογραφίες και κατόπιν θα το ράψω με βελονιές απο την πίσω του πλευρά.
  Έπειτα στο πίσω μέρος  ράβω  και ένα κομμάτι φετρίνας (είναι ένα είδος τσόχας) στρόγγυλο κομμένο στις διαστάσεις της καρφίτσας μου. Τέλος ράβω επάνω στην καρφίτσα μου λουλουδάκια απο φετρίνα !! Επίσης  θα μπορούσα να ράψω υφασματάκια κομμένα σε καρδούλες ή ακόμη καλύτερα σε γατούλες...η μεγάλη μου αδυναμία χιχιχιχι!!!!!!

Louis Armstrong - what a wonderful world 



4 σχόλια:

  1. Φυσικά και σε θυμάμαι!!!
    Καλή αρχή κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ πολύύύύύύ!!! χαίρομαι που έγινες αναγνώστριά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι τελειες εισαι πολυ καλλιτεχνακι maya μπραβοοοοοοοο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με ανεβάζεις πολύ τώρα χεχεχεχεεχε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...