28 Ιουνίου 2011

ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΣΕ ΤΕΛΑΡΟ. Αναφορά στον Γύζη.




  Αυτό το έγχρωμο σκίτσο (του 1893)  του Νικόλαου  Γύζη είναι απο τα αγαπημένα μου έργα του.Το τύπωσα σε απλό χαρτί  και εφάρμοσα την τεχνική του ντεκουπάζ πάνω στον καμβάΔηλαδή πήρα την εικόνα την έβρεξα ελαφρά την έτριψα απο την πίσω πλευρά με τα δάχτυλα για να φύγουν τυχών κόλλες.Έπειτα πέρασα μια λεπτή στρώση αραιωμένη(με λίγο νερό) ατλακόλ σε όλη την πίσω επιφάνεια της εικόνας και την τοποθέτησα προσεχτικά επάνω στον καμβά.Την κόλλησα απο το κέντρο προς τα έξω προσέχοντας μη δημιουργηθούν φυσαλίδες και ζάρες.Δεν πρέπει να εγκλωβίζεται αέρας,αυτό το σημείο στο ντεκουπάζ θέλει ιδιαίτερη προσοχή !!!Ύστερα πέρασα αραιωμένη  ατλακόλ επάνω απο το σκίτσο και το άφησα να στεγνώσει. Όταν στεγνώσει η ατλακόλ  μπορούμε να βάψουμε τον πίνακα.

  Δημιούργησα με μπλε και κόκκινο χρώμα 3-4 μωβ αποχρώσεις   .Με αυτές έβαψα  με  πινέλο γύρω απο το σκίτσο  και κατόπιν με χαρτί κουζίνας απομάκρυνα το περισσότερο χρώμα έχοντας ως αποτέλεσμα μια αχνή απόχρωση του μωβ. Κατόπιν με καθαρό χαρτί κουζίνας πέρασα όλη την επιφάνεια του καμβά συμπεριλαμβανομένου και του ντεκουπάζ μεταφέροντας με αυτό τον τρόπο  χρώμα επάνω στο σκίτσο.

   Επέλεξα το μωβ χρώμα όχι μονάχα γιατί είναι το αγαπημένο μου αλλά και επειδή μου ταίριαζε η νεράιδα στα μωβ.Για να τονίσω τον πίνακα, στα πλαϊνά του  τον έβαψα σε κόκκινο χρώμα που δένει με το κόκκινο κασελάκι που κρατάει η νεράιδα.

  Τέλος  αν προσέξατε το σχεδόν άσπρο τετραγωνάκι "κορνιζάρισμα" γύρω απο το σκίτσο δίνει την εικόνα παλιού  γραμματοσήμου....σε αυτό βοήθησε  η ατλακόλ που είχα περάσει με το ντεκουπάζ την οποία  είχα απλώσει και γύρω  απο το απόκομμα Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ποτίσει η ατλακόλ τον καμβά μου σαν μπογιά :o και να δημιουργηθεί αυτή η στάμπα :)

  Κάτω δεξιά έχω γράψει ολόκληρο το ονοματεπώνυμο μου το οποίο φρόντισα πριν σας παρουσιάσω τον πίνακα να καμουφλάρω με φούξια χρώματα επειδή είμαι καταζητούμενη και επικηρυγμένη χαχαχχα..Για να σας αποδείξω όμως πως το έργο είναι δικό μου το φωτογράφησα δίπλα στον γάτο λάζαρο του οποίου φωτογραφίες μπορείτε να δείτε και στον παρακάτω σύνδεσμο...

  http://mayasfairytale.blogspot.com/p/blog-page_5194.html

Σας αποχαιρετώ με τον μοναδικό  Freddie Mercury...τι φωνή...

Queen - Love of My Life 



11 σχόλια:

  1. ολο καινουριες ιδεες εισαι.......τελειες οι κορνιζεσ μπραβο ιδεες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. maya μου ειναι καταπληκτικη συνθεση! ονειρικο σχεδιο και ονειρικα χρωματα!!!
    εισαι κι εσυ απο οτι βλεπω μια dreamer σαν κι εμενα!!!σε ευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου σχολια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το σχέδιο είναι του Γύζη, σπουδαίος έλληνας ζωγράφος...σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ...!!!!!! :) χαίρομαι να σε διαβάζω!!
    πριν λίγες ημέρες έκανα ντεκουπάζ μερικούς πίνακες του ΣΑΓΚΑΛ σε καμβά.αλλά δεν τους έχω βάψει ακόμη. pink dreamer έχεις ονειρεμένο μπλογκ!!!
    φιλοδοξώ να γεμίσω το δικό μου με παραμύθια..μακάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. elenas'fairytale
    http://followelenasfairytale.blogspot.com
    Maya μου δεν είχαμε καμία αμφιβολία ότι το έργο ήταν δικό σου, είσαι υπέροχη δημιουργός και μπράβοσ ου,καλή συνέχειααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ elena με τα ωραία χρώματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα. Ο Γύζης είναι αγαπημένος μου. Ο πίνακας που χρησιμοποιώ στο προφιλ μου είναι μια δική μου εκδοχή του σκίτσου του που ζωγράφισα με λάδια. Βλέπω με χαρά μου πως σου αρέσει κι εσένα. Να'σαι καλά και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @MARIA VILLIOTI δεν ξέρω γιατί αλλά μόλις τώρα είδα το μήνυμα σου..μπορεί να είχα σβήσει κατά λάθος την ειδοποίηση..χαίρομαι πάρα πολύ που έχουμε βρεθεί χιχιχ!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  8. υπέροχο πραγματικά σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!πολλά γατοφιλάκια!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...