27 Ιουνίου 2011

ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΣΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΚΟΥΤΙ παιχνιδιών του γατούλη μας του μπέμπη :)


                                                                   
Αυτό είναι ένα ξύλινο κουτί που έφτιαξε ο καλός μου για να βάζουμε μέσα τα παιχνιδάκια του γατούλη μας του Μπέμπη!!!


Αποφάσησα λοιπόν  να του κάνω ντεκουπάζ με θέμα τι άλλο;;Τις γάτες!!!! ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΙ ΓΑΤΕΣ!!!!! Έκοψα με τα δάχτυλα και όχι με ψαλίδι διάφορες παραστάσεις με τα πιο όμορφα πλάσματα του κόσμου όλου!! Όταν κόβω τις παραστάσεις με τα δάχτυλα ενσωματόνονται καλυτερα πάνω στην επιφάνεια που εφαρμόζω το ντεκουπάζ.
Έβαλα  νερό σε ένα κουπάκι πήρα και  την ατλακόλ μου την κόλλα για το ντεκουπάζ μου δηλαδή ,πήρα και ένα πινέλο το οποίο δεν χρησιμοποιώ ποτέ αφού όλη την δουλειά την κάνω με τα δάχτυλα.Εσάς όμως μπορεί και να σας βολέψει.

  Σε ένα πλαστικό καπάκι γιαουρτιού πρόσθεσα ατλακόλ την οποία ανακάτεψα  με  νερό για να την αραιώσω. .Την ανακατεύω με το δάχτυλο έως ότου γίνει σαν κρεμούλα  και διαλυθούν οι διάφοροι κόκκοι που τυχαίνει να έχει μέσα της η κόλλα μου.
                                                    
             Στη συνέχεια βουτήξα το απόκομμα στο κουπάκι με το νερό και το έτριψα  απαλά με τα δάχτυλα στην πίσω του πλευρά για να φύγει η κόλλα που συνήθως υπαρχει σε τέτοιου είδους χαρτιά(τις  γατούλες αυτές τις βρήκα απο ημερολόγιο με μαγνήτη για το ψυγείο) .Με το ΑΠΑΛΟ τρίψιμο το κάνω  όσο περισσότερο  λείο μπορώ.
Κατόπιν απλώνω μια λεπτή στρώση κόλλας  στο πίσω μέρος του αποκόμματος προσέχωντας να απλωθεί η αραιωμένη κόλλα παντού,σε όλη την επιφάνεια!!!
                                         
΄Ύστερα (ύστερα μα δεν υπάρχει ύστερα) κολλάω προσεχτικά το απόκομμα πάνω στο ξύλο.Το κολλάω απο το κέντρο προς τα έξω προσέχοντας να μη δημιουργήσω ζάρες ή φυσαλίδες.
    Κατόπιν απλώνω αραιωμένη (πάντοτε ) ατλακόλ και πάνω απο το απόκομμα που μόλις κόλλησα.
                              Την κόλλα που έχει ξεφύγει απο την επιφάνεια του αποκόμματος την απομακρύνω με ένα υγρό πανί που δεν αφήνει χνούδι.Αυτή τη διαδικάσιά ακολουθώ με όλα τα αποκόμματά που θέλω να τοποθετήσω. Τα αφήνω να στεγνώσουν καλά και μετά τα ξαναπερνάω 2-3 χέρια αραιωμένη ατλακόλ. Εγώ πρόσθεσα και λεζάντες τις οποίες καψάλισα στη φλόγα ενός κεριού για πιο ρομαντικό αποτέλεσμα.Τα καμμένα στις άκρες αποκόμματα δίνουν την αίσθηση του παλιού.    :)                                                                 
                                                       
                                                 
                 
   Στις ξύλινες επιφάνειες περνάμε και βερνίκι.Δεν το έχω περάσει βερνίκι ακόμη  γιατί δεν έχω αποφασήσει αν θα  βάψω το κουτί ή αν θα το αφήσω όπως είναι.Μου αρέσει πολύ όμως στο χρώμα του ξύλου...Όσο περισσότερα χέρια περνάμε με ατλακόλ τόσο πιο καλά δένουν τα μοτίβα με την επιφάνεια του ξύλου.


 Σας αφήνω με ένα τραγουδάκι να ανέβει η διάθεσή μας γιατί με όλα αυτά που ακούγονται αυτές τις ημέρες έχουμε μελαγχολήσει...

Portokaloglou et al. - To kalokairaki (live, 1987)




11 σχόλια:

  1. μπραβο.............τελειο θα προσπαθησω και εγω να φτιαξω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ πολύ καλή μου...!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα!Θα κάνω κι εγώ το κουτί της σκυλίτσας μου!Μάγια πέρνα απο το σπιτάκι μου σου έχω βραβείο έμπνευσης και επειδή αγαπάς τα ζώα με το ίδιο πάθος που τα αγαπάω κι εγώ!Εγώ λατρεύω τα σκυλιά,δε φαντάζομαι τη ζωή μου χωρίς αυτά και σε καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Xara σε ευχαριστώ πολύ!!ακόμη δεν το έβαψα,το σκέφτομαι... τη μια λέω να το βάψω την άλλη μου αρέσει πολύ όπως είναι!!!!χαίρομαι πολύ που αγαπάς τα σκυλιά!!!!!καλή εβδομάδα!!!πολλά πολλά φιλιά!!!και χίλια ευχαριστώ για το βραβείο!!το έχω στολίσει στο σπιτάκι μου!!μου έκανες ιδιαίτερη τιμή που με διάλεξες γι'αυτό το τόσο ξεχωριστό βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TEΛΕΙOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @lourdi loudraki μου γλυκούλα μου εσύ!!!!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...