25 Ιουνίου 2011

ΤΟΥΛΙΝΗ ΦΟΥΣΤΑ για μια μικρή νεραϊδα




     
Θέλω  να φτιάξω και για εμένα  μια  τούλινη φούστα πολύ μακριά  μάλλον  σε μωβ χρώμα.Όσο πιο μακριά είναι η φούστα τόσο λιγότερο θα μοιάζει με μπαλαρίνας .Αν είναι πολύ μακρύ το τούλι θα πέφτει κάτω  και δεν θα είναι τόσο "μπαλαρινέ", φουσκωτή δηλαδή όπως η παραπάνω φουστίτσα που έφτιαξα για μια μπέμπα .Για την  φούστα αυτή  χρειάστηκα κορδέλες, ψαλίδι και πάρα πολλά μέτρα τούλι.Έκοψα το τούλι σε λωρίδες στο ίδιο μέγεθος .
Αναλόγως πόσο μακριά θέλουμε τη φούστα μας κόβουμε και τις λωρίδες.Αν για παράδειγμα θέλω η φούστα μου να έχει  1 μέτρο μήκος θα κόψω τις λωρίδες μου 2 μέτρα μήκος .Πήρα  μια μεγάλη κορδέλα 2 μέτρα τουλάχιστον και πέρασα  τις  τούλινες λωρίδες στην κορδέλα μου σχηματίζοντας θηλιά.







Το καλό με αυτή τη θηλιά είναι πως όσο μεγαλώνει η μέση της μπέμπας η φούστα της μπορεί  να "μεγαλώνει" κι αυτή καθώς το τούλι μετακινείται στην κορδέλα μπορούμε δηλαδή να το  απλώσουμε απλά τραβώντας το με το χέρι.Η συγκεκριμένη θηλιά δηλαδή μου δίνει τη δυνατότητα να έχω αρχικά  μια πολύ φουντωτή φούστα την οποία μπορώ να "ξεφουντώσω" απλώνοντας τα τούλια επάνω στην κορδέλα και μεγαλώνοντας με αυτό τον τρόπο την περιφέρεια της μέσης της φούστας.
Η φούστα δένει με την κορδέλα μου ,δεν χρειάζεται έξτρα δέσιμο ή κάποιο κούμπωμα.Αν θέλω ανάμεσα στα τούλια προσθέτω κορδελάκια για ένα πιο παιχνιδιάρικο αποτέλεσμα.:) Αν  την φτιάξετε για εσάς φορέστε κολάν ή σόρτς απο μέσα ;) 
..και τώρα relax με  ray charles ...enjoy

Georgia on my Mind- Ray Charles 

 



26 σχόλια:

  1. χιχιχι!!! thnx baby!!! Αν κάνω και για μένα θα με κυκλοφορείς;;χεχεχεχεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ πολύ Happy Kathy :) Με το σχόλιό σου με έκανες κι εμένα Happy hihihihi!!!!! xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η φουστιτσα ειναι για την κορη μου την μικρη ελισαβετ, εχει τελεια τεχνικη και ειναι πλουσια απο ροζ καλης ποιότητας τουλι, σε ευχαριστουμε ξαδερφη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mariaaaaaaaaaaaaaaa :D ΤΗΝΧXXX για τα καλά σου λόγια!!! φιλάκια πολλά και στις 2 σας :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ!!! πολυ την ζηλεψα την τουλινη φουστιτσα!!!!
    σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου και τα καλα σου λογια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είμαι follower σου!!! έχεις υπέροχο μπλογκ!!!! σε ευχαριστώ πολύ για όσα μου γράψες και κυρίως γι' αυτά που γράφεις στο μπλογκ σου!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες οι κατασκευές σου,τα κεριά σου μου αρέσουν πολύ και οι νεραιδούλες είναι καταπληκτικές Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου στο blog μου
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σε ευχαριστώ πολύ ΒΙΚΥ !!!!!! χαίρομαι που σου άρεσαν οι νεραϊδούλες χιχιχι!!!! καλή εβδομάδα και καλό καλοκαίρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπεροχη η φουστιτσα !!! τελεια!!! και εγω ετσι την εκανα!!!! θα κανω και αλλες ειναι ομορφη διαδικασια!!!
    θα φτιαξω και για μενα!!!! το τουλι δεν ειναι πολυ για μας βεβαια λιγο παραπανω απο τα μικρα!!!χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @creative journey deppy11 χιχχιχι!!!ναιιιι!!κι εγώ θέλω να φτιάξω για μένα!!τι χρώμα σκέφτεσαι να κάνεις τη δική σου;πολλά γατοευχαριστώ και γατοφιλάκια!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκεφτομαι να την φτιαξω μπλε με μαυρο και για μενα και για την μικρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @creative journey deppy11 ααααααα πάρα πολύ ωραία!!η μαμά νεράιδα και η μικρή νεραϊδούλα!!τέλεια!! <3<3 :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άλλη μια μανούλα που φτιάχνει ομορφιές! Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα. Μου αρέσουν πολύ οι φουστίτσες tutu, είναι όμορφη ιδέα και οι οδηγίες σου είναι αναλυτικές. Σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sheena Dimitriou καλώς βρεθήκαμε γλυκιά μου!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σου και τα καλά σου λόγια!!Δεν είμαι μανούλα ακόμη αλλά είμαι γατομαμά έχω ένα γιο κόκκινο τζίντζερ γατάκι τον Μπέμπη μας χαχαχαχα!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφη Μάγια μου... καλοφόρετη να είναι για τη μικρούλα... Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fotini Little Treasures σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφη φουστίτσα Μαγιούλα μου γλυκιά!!!Τυχερή η μικρή νεράϊδα!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα μου γλυκούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφη η φουστίτσα Μαγιούλα μου γλυκιά!!Τυχερή η μικρή νεραϊδούλα!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα μου γλυκούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ειναι τελεια αυτη η φιυστιτσα... σκεφτομαι να φτιαξω μια για την μπεμπα μου να της την βαλω πριν την βαφτιση της που θα βγαλουμε φωτογραφιες.....................!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...