20 Ιουνίου 2011

ΦΕΛΤ νεραϊδοκαρφίτσες











                                                               

                                        

                                                 
    Οι αγαπημένες μου νεραιδοκαρφίστες έγιναν με φελτ και την τεχνική της βελόνας.Πριν απο 3 χρόνια ο καλός μου μου είχε αγοράσει μια παρόμοια καρφίστα απο το μοναστηράκι σε μιά βόλτα μας.Μόλις την είδα ξετρελάθηκα!!! Μετά απο καιρό και αφού έγινε η γνωριμιά μου με το φελτ το επιχείρησα..Αυτές οι καρφιτσούλες είναι οι αγαπημένες μου <3 <3 <3    

 Ο γατούλης μου μου "έφαγε" 2 νεράιδες χεχεχεχε αλλά χαλάλι του..ας μην άφηνα ανοιχτό το συρτάρι που τις φύλαγα..αχχχ ο γατούλης μας...τον λένε Μπέμπη....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

κλείνω την αγαπημένη μου ανάρτηση με αγαπημένο μου τραγούδι......

"Feeling Good" Nina Simone a tribute by the Renaissance Kid age 11 

 


7 σχόλια:

  1. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απίθανες!!! μπράβο MayaΜου! Είναι τόσο ονειρικές... Δεν ήξερα ότι ασχολείσαι τόσο με το φελτ. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕVAGELLIA VRETTOU σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!έχω τρέλα με το φελτ είναι η μεγάλη μου αδυναμία!!αυτές τις μέρες ασχολούμαι εντατικά με φελτ...!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!να είσαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  3. τρέλλα είναι!!λατρεύω τα μαλλά τους!!
    ntintinasmom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα ειναι υπεροχες!!!Πολυ πολυ ομορφες!!!Μπραβο Μαγια!!!Θα πρεπει να εχουν πολυ δουλεια!!!Αυτο το φελτ μου ειναι αγνωστο(ακομη)κα ι μου φαινεται το πιο δυσκολο απ ολα...ουφ...ζηλεψα...θελω να μαθω κι εγω να κανω τετοιες ομορφιες...χιχιχχι...φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Lefkothea μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!έχουν πάρα πολύ δουλειά είναι η αλήθεια.Μερικές ώρες σίγουρα για να γίνει μια νεράιδα!!!για τις νεράιδες δεν μου έδειξε κανείς πως γίνονται,πήρα φελτ ,ένα σφουγγάρι για needle φελτ,βελόνα για φελτ και τη βάση για τη βελόνα και άρχισα τα πειράματα....Πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!! <3<3<3

      Διαγραφή
  5. @ntintinasmom σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...